ارز رمزنگاری شده اتر در میان هیاهوی معاملات WSB به رکورد جدیدی نزدیک می شود

تحلیلگران می گویند جنبش معاملاتی که توسط WallStreetBets آغاز شده، ممکن است باعث افزایش پذیرش اتر و سایر ارزهای رمزنگاری شده گردد.

در حالی که انتظار می رفت حماسه معاملاتی اخیر GameStop، پذیرش ارزهای رمزنگاری شده و بازارهای مالی غیرمتمرکز (DeFi) را تسریع کند، ارز رمزنگاری شده شبکه اتریوم “اتر” در روز سه شنبه به یک رکورد بالای جدید نزدیک شد.

بر اساس داده های CoinDesk 20، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ از نظر ارزش بازار، در طول ساعات اروپا به ۱,۴۵۷ دلار صعود کرد، که کمتر از ۳ دلار از بالاترین قیمت آن، یعنی ۱۴۴۵۹.۹۳ دلار، پایینتر بود.

آخرین قیمت بالاتر از ۱۲۰۰ دلار، با آشفتگی در بازارهای سهام همراه بود، جایی که پلتفرم های کارگزاری مانند Robinhood معاملات را برای کنترل نوسانات ناشی از خرید هماهنگ معامله گران مستقر در Reddit در سهم هایی مانند GameStop محدود کردند. هیجانات معاملاتی که بوسیله فروم Reddit rWallStreetBets برانگیخته می شود، صندوق های تامین را مجبور به باز کردن معاملات short در GameStop کرد و منجر به افزایش ۱۷۰۰ درصدی قیمت در ۱۷ روز تا ۲۸ ژانویه شد.

تحلیلگران ارزهای رمزنگاری شده معتقدند اقدامات محدود کننده می تواند کاربران بیشتری را وارد فضای DeFi کند که تحت تسلط بلاکچین اتریوم است.

Nicholas Pelecanos، رئیس تجارت NEM Ventures، به CoinDesk گفت: “با متوقف کردن معاملات دارایی های خاص مانند GameStop و نوکیا توسط پلت فرم معاملاتی رابین هود، و فراخوان رئیس و مدیر عامل NASDAQ آدنا فریدمن که خواستار مقررات، برای جلوگیری از هماهنگی سرمایه گذاران خرده فروش در رسانه های اجتماعی است، پرونده ارزهای رمزنگاری شده بزرگتر می شود.”

طبق گفته Messari’s Ryan Selkis، درها برای پذیرش گسترده بیت کوین (BTC, +2.58%)، اتریوم (ETH, +7.44%)، DeFi و دارایی های Web 3.0 باز شده است. Selkis در خلاصه روزانه بازار روز پنجشنبه اظهار داشت: “برای تأمین سیستم مالی غیرمتمرکز نوپا و به طور بالقوه درآمدزایی بالا، اتریوم بخرید، بلکه به بانک خود هم بگویید، بزن به چاک.”

در بازبینی سالانه ۲۰۲۰ از Coinbase که به تازگی منتشر شده است، گفته شده است که اتر همچنین دارای جذابیتی ارزشمند است و تعداد فزاینده ای از موسسات، در ارز رمزنگاری شده موضع گرفته اند.

در حالی که اتر در انتظار رسیدن به یک بالاترین قیمت جدید است، بیت کوین، حداقل ۷۰۰۰ دلار از قیمت رکورد ۴۱,۹۶۲ دلار خود که در ۸ ژانویه به آن رسیده بود، پایین آمده است. بیت کوین امسال تقریباً ۲۰ درصد رشد کرده است، در حالی که ارزش اتر، بیش از ۲۵ درصد اضافه شده است.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران