اپلیکیشن Rare Sneaker برای حذف کارمزد به جای اتریوم از Hedera استفاده خواهد کرد

SUKU گفت، ۸۰ دلار برای کارمزد NFT در اتریوم در مقابل ۱ دلار در Hedera، نشاندهنده بار هزینه معامله در کسب و کار است.

SUKU، یک استارت آپ بلاکچین که بستری برای مبادله اجناس لوکس و کمیاب است، پس از زیاد شدن بیش از حد هزینه های مبادله اتریوم، سیستم رده بالای sneaker خود را به Hedera Hashgraph منتقل می کند.

اولین برنامه SUKU برای مهاجرت بهHedera ، INFINITE نامیده می شود، و از توکن های غیرقابل معاوضه (NFTs) ، یک نوع واترمارک دیجیتالی برای احراز هویت و امکان تجارت ثانویه آسان در ضرب نسخه محدود، که تمایل دارند قیمت های ۲۰۰۰ دلار به بالا را سفارش دهند، استفاده می کند.

این برنامه تایید اصالت کفش ورزشی، دارای یک برچسب NFT فیزیکی در داخل کفش است، همراه با توکن هویت فراموش نشدنی. (این اولین بار نیست که کفش های کتانی نادر و با ارزش، با NFT ها تلاقی می شوند.) یوناتان لاپچیک، مدیرعامل Citizens Reserve، خالق SUKU، توضیح داد: هزینه ایجاد NFT در اتریوم با قیمت های فعلی گاز بیش از ۸۰ دلار است، در مقابل ۱ دلار برای ضرب یک توکن یکبار مصرف در Hedera .

لاپچیک گفت: “اشتباه نکنید، ما اتریوم را دوست داریم.” “اما در حال حاضر، تعداد زیادی از کاربران را در برنامه داریم و باید این هزینه ها را تا حد ممکن کم کنیم و مقیاس گذاری در اتریوم واقعاً امکان پذیر نبود.”

او گفت: برنامه INFINITE اکنون در سه پلتفرم احراز هویت کفش ورزشی از جمله StockX، بازار نمادین کفش ورزشی دست دوم ادغام شده است. بازار ثانویه در کفشهای ورزشی کمیاب، کاملاً تثبیت شده است اما به عنوان مثال، فاقد نوع عناوین دیجیتالی است که می توانند ساعت های لوکس را همراهی کنند.

لاپچیک گفت: “ما در حال حل مسئله برچسب هایی هستیم که کفش های کتانی را تأیید می کنند، که امروزه واقعاً کار نمی کنند.” “اگر یک جفت کفش ورزشی دارید و می خواهید به پلتفرمی که از آن خریداری کرده اید یا به شخص دیگری بفروشید، باید دوباره احراز هویت کنید. آنچه ما ساخته ایم برای بازارهای ثانویه و همچنین برای برندها ارزشمند است. “

سفر بلاک چین SUKU حدود سه و نیم سال پیش با استفاده از ترکیبی از Quorum، فورک با محوریت حریم خصوصی اتریوم، طراحی شده توسط JPMorgan و همچنین زنجیره عمومی، آغاز شد. لاپچیک گفت: SUKU همچنان بر شرکت، متمرکز است (پلتفرم OMNI، نیز ردیابی زنجیره تأمین را انجام می دهد) و از این رو Hedera کاملاً متناسب با نیازهای شرکت است.

همچنین، Hedera از تنوع فناوری دفتر توزیع شده استفاده می کند که می تواند حجم معاملات بسیار بالایی را تحمل کند اما در واقع بلاکچین نیست. این شبکه توسط شورای حکمرانی Hedera اداره می شود که شامل شرکت هایی مانند گره های در حال اجرای Google ، IBM و LG است.

لاپچیک گفت، بخش کلیدی این مهاجرت این است که، SUKU اولین شرکتی است که از خدمات توکن Hedera ، به روشی مشابه توکن استاندارد غیرقابل تعویض ERC-721 در اتریوم، بهره می گیرد.

وی گفت: “ما همان اصول بنیادین را که در ERC-721 داریم ایجاد کرده و آن را به سرویس توکن NFT Hedera آورده ایم.”

برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران