مدیر عامل شرکت می گوید، Visa ممکن است ارزهای رمزنگاری شده را به شبکه پرداخت های خود اضافه کند

این غول کارت اعتباری، با استفاده از کیف پول و صرافی ها امکان خرید ارزهای رمزنگاری شده را فراهم می کند و در نهایت می تواند از ارزهای دیجیتال با استفاده از بلاکچین به همان روشی که پردازش پول سنتی را انجام می دهد، استفاده کند.

مدیر عامل ویزا، Al Kelly گفت که این غول پرداخت در موقعیتی است که ارزهای رمزنگاری شده را “ایمن، مفید و قابل استفاده” تر می کند و ممکن است آنها را به شبکه پرداخت شرکت اضافه کند. Kelly در سخنرانی خود در مورد اعلام درآمد سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ این شرکت، ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین را به عنوان “طلای دیجیتال” توصیف کرد که “در این زمان به عنوان روش پرداخت، به طور قابل توجهی استفاده نمی شوند.”

Kelly گفت: “استراتژی ما در اینجا کار با کیف پول و مبادلات است تا کاربران بتوانند این ارزها را با استفاده از اعتبار ویزای خود خریداری کنند یا اعتبار ویزای خود را برای انجام خرید فیات در هر ۷۰ میلیون بازار معاملاتی که ویزا در سطح جهانی پذیرفته می شود، پرداخت کنند.”

مدیر پرداختها همچنین گفت که از استیبل کوین ها می توان برای “تجارت جهانی” و “ارزهای دیجیتال که در زنجیره های بلوکی عمومی به عنوان شبکه های اضافی در حال اجرا هستند، مانند شبکه های RTP یا ACH” استفاده کرد

Kelly اضافه کرد: “امروز، ۳۵ پلتفرم و کیف پول پیشرو در ارزهای دیجیتال، صدور ویزا را انتخاب کرده اند، از جمله سایت مبتنی بر کوینCrypto.com ،BlockFi ، Fold و BitPanda. این ارتباطات کیف پول نشان دهنده توانایی بیش از ۵۰ میلیون اعتبار ویزا است. شبکه پیشرو بعدی، کسری از آن را دارد. و ناگفته نماند تا جایی پیش میرود که یک ارز دیجیتال خاص به یک وسیله تبادل شناخته شده، تبدیل شود، هیچ دلیلی وجود ندارد که ما نتوانیم آن را به شبکه خود اضافه کنیم، که امروزه بیش از ۱۶۰ ارز را پشتیبانی می کند.”

برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران